fbpx

עתיד השוק האנגלי

עתיד השוק האנגלי

future-of-england-real-estate

השקעות בנדל"ן הפכו בשנים האחרונות לאפיק מבוקש ביותר ופופולארי בקרב ישראלים רבים המחפשים תשואה נאה ושמירה על ערך הכסף עם הבטחה לרווחים גבוהים בעתיד. משקיעים ישראלים זריזים שהבינו את פוטנציאל הנדל"ן בחול, החלו מזה כמה עשורים להתעניין ולחפש שווקי נדלן אטרקטיביים בח"ול.

היום ניתן לראות ישראלים רבים, המשקיעים בנדלן במדינות אירופה המערבית וגם במזרח אירופה, בהן מחירי הנכסים נמוכים יותר מאשר בישראל והם מניבים תשואה גבוה יותר מאשר בשוק הנדלן הישראלי.

אחד המקומות האטרקטיביים ביותר לאחרונה, עבור משקיעי נדלן הוא האי הבריטי עם כלכלה ומטבע יציבים וניתן לראות ישראלים רבים המשקיעים בלונדון ואף בערים גדולות נוספות כגון מנצ'סטר, ליברפול ושפילד.

הממלכה הבריטית עומדת כידוע בפני יציאה מהשוק האירופי המשותף, הברקזיט המתקרב גרם לאי וודאות וביטחון בשוק האנגלי ובכלכלה. חברות בינלאומיות גדולות מדירות רגליהן מהאי הבריטי ואכן כולם מחכים לתוצאות היציאה מהשוק האירופי המשותף. לאור טלטלות פוליטיות שעברו האנגלים לאחרונה, ירד ערך הפאונד הבריטי ונוצרה הזדמנות פז עבור משקיעים המחפשים להשקיע פחות היום, ולהרוויח יותר מחר.

מהי השקעה נבונה בנדלן ?

השקעה נבונה בנדלן היא זיהוי הזדמנות ואין זה פלא כי משקיעים זריזים השכילו לזהות הזדמנות זו של ירידת ערכו של המטבע הבריטי, ולהשקיע בנדלן בריטי תוך ידיעה כי לאחר הברקזיט, הכלכלה תתייצב וכך גם מחירי הנכסים, מחירי השכירויות וגם ערך הקרקע.

במה כדאי להשקיע באנגליה ?

כאמור, אין ספק כי כדאי לבצע השקעות נדל"ן באנגליה. ראשית מאחר והמודל האנגלי מציע למשקיעים עשרה אחוזי תשואה בחוזה מעוגן לעשר שנים ואפילו יותר, ושנית, מדובר בהשקעה נמוכה ביותר המתחילה בשבעים וחמישה אלף פאונד בלבד בדיור מוגן.

הפנסיונרים האנגלים המגיעים לגיל הזהב החל משישים וחמש , נוהגים לעבור לדיור מוגן אקסקלוסיבי בו הם מסיימים את חייהם בקהילה של בני גילם, באיכות חיים בלתי מתפשרת ובתנאים מצוינים. הפנסיונרים הבריטים שוכרים בתים קטנים ומקבלים מעטפת שירותי בית מלון חמישה כוכבים הכוללת מגוון שירותים כגון אחזקה, טיפולים מיוחדים ,ועוד.

בכל שנה עולה הביקוש לדיור מוגן ולאחרונה הגיע לעשרות אחוזים ועובדה זו מייצרת רווחים גבוהים למשקיעים בדיור מוגן באנגליה.

היום עומדת התפוסה בדיור מוגן בריטי על כתשעים וארבעה אחוזים והרווחים חצו את רף השלושים אחוזים. ההשקעה היא נמוכה בהרבה יחסית למחירים בארץ ומקבילה לסכום המקדמה עבור דירה בארץ. התשואות הן של עשרה אחוזים, למשך תקופה של עשר שנים והן מובטחות ומעוגנות בחוזה.

האם כדאי לקנות דירה בטאבו ?

גם דירה בטאבו היא נכס מעולה להשקעה המניב תשואה גבוה. ועוד יתרון נוסף הוא שבאנגליה התחזוקה, השירות והביטוח הם על היזם ולא על בעל הדירה. גם במקרה והדירה עומדת ריקה המשקיע ממשיך ומקבל שכר דירה באופן ישיר מהיזם. לאחר עשר שנים מתחייב היזם לקנות את הדירה בחזרה מהמשקיע. ב – 115% מהמחיר ששילם בקנייתה. אך אין זה פלא כי עם תשואות אלו המשקיעים כלל לא ירצו למכור את הדירות.

כמה ניתן להרוויח מהשקעה בנדלן אנגלי ?

אנגליה הינה מדינה מפותחת בעלת מערכת משפט מסודרת וגם מערכת מיסוי מסודרת ותחום ההשקעות באנגליה מבוקר היום באופן רגולטורי . לכן תוכלו להיות בטוחים כי מאחר ואנגליה השכילה להיטיב עם המשקיעים הזרים. תקבלו באופן מסודר והגון את כל המגיע לכם מבחינת מיסוי. לדוגמא באם תשקיעו בדיור מוגן ,עבור כ75000 פאונד תקבלו בכל רבעון שכר דירה מכובד של כ- 8000 פאנוד. הישר לחשבון הבנק שלכם. ללא הצורך בהתעסקות וניהול הדירה.

מעוניינים לקבל מידע על עתיד שוק הנדל"ן בגרמניה?, כנסו>>> השקעות נדל"ן בגרמניה

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב google
גוגל+
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
אימייל

טיפים נוספים​