fbpx

נדל"ן באנגליה- מה חשוב לדעת?

נדל"ן באנגליה- מה חשוב לדעת?

england-real-estate-must-know

כבר מזמן הבינו ישראלים רבים, את הפוטנציאל הגלום בהשקעות באירופה וכן נדל"ן באנגליה
בפרט. במאמר זה ננסה להציג את הנקודות החשובות, שיש להתייחס אליהן בכל השקעה באנגליה.
יש היום מגוון של אפשרויות השקעה אטרקטיביות. אלה כוללים גם השקעה בנכסים למגורים, מבני תעשייה, חניות וגם השקעה ביחידות דיור בבתי אבות. אנגליה חביבה על המשקיעים, גם משום שקל לעשות אתה עסקים. היא מברכת כל משקיע בתחומה, ופוטרת אותו מתשלום של מס רכישה. במרחק של 5 שעות טיסה, אתם יכולים להגיע לנכס נדל"ן בלונדון, שפילד, מנצ'סטר, ניוקאסל ועוד. מגמות הנדל"ן בעשר השנים האחרונות, מצביעות חד משמעית על רווחים. מחירי השכירות עלו וגם מחיר מכירה.
רכישת נכס נדל"ן באנגליה כדוגמת נדל"ן במנצ'סטר מלווה בהרבה יתרונות. הישראלים לא ממש רחוקים מהנכסים, השפה קלה להבנה ולכן גם העסקה ברורה ואין שום חתול בשק. בתוך שעות ספורות אתם בעולם אחר. עולם בו במחיר שאתם קונים נדל"ן לא תוכלו לקבל תשואה יותר גדולה מזו המוצעת באנגליה ויש לזה סיבות.

תיירים מחפשים דירות להשכרה

אנגליה היא מדינה, שעוברים בה מיליוני תיירים כל שנה. אלה מעדיפים להשכיר דירות ולא בתי מלון. קשה למצוא בה דירה פנויה אחת. זה אומר שאם אתם משקיעים ברכישה דירה, אפילו לא במרכז, אלא בפרבר, אתם יכולים להשכיר אותה לתיירים.
יש באנגליה גם המון מוסדות לימוד, אוניברסיטאות וקולג'ים. גם הסטודנטים ממש כמו אצלנו בארץ מחפשים איפה לגור, והנה יש לכם עוד קהל יעד לדירות להשכרה.
אבל נדמה שהטיעון הכי חזק היום, הן מחירי הדירות. הברקזיט, היפרדות אנגליה מהאיחוד האירופאי, יצרה איזה שהיא טלטלה שמן הסתם, התבטאה גם בירידת מחירי הדירות. נדל"ן באנגליה מוצע היום במחירים שמעולם לא היו כל כך נמוכים מאז משבר הסאב פריים ב-2007 שהחל בארה"ב והשפיע גם על אירופה. אז משקיעים מכל העולם הזדרזו לרכוש נכסי נדל"ן בארה"ב במחירים מגוחכים. היום זה קורה באנגליה עם הברקזיט. אם יש מה שנקרא עיתוי לנדל"ן באנגליה, זה בדיוק עכשיו.

שיטת רכישת נדל"ן באנגליה

כאמור אנגליה מקבלת את המשקיעים בשמחה. במקרה של רכישת נדל"ן שהוא דירה ראשונה או דירת סטודנט, לא משלמים מס רכישה. יותר מזה. משקיעים זרים יכולים לקבל משכנתא במימון עד 70% ממחיר הנכס, אם מדובר בנכס שני באנגליה. גם תנאי הרכישה הם אולטימטיביים.
כאמור המחירים היום אטרקטיביים וכמו בעולם הנדל"ן, זה בדיוק הזמן לרכוש. ככה זה עובד אצל משקיעים. הם קונים בזול ומוכרים ביוקר. הם מבינים מתי זה זול. משווים מחירים ומבינים מגמות של שוק. זה לא פלא שהישראלים עכשיו מציפים את אנגליה. הם שמעו על הברקזיט והם יודעים שהייתה צניחת מחירים. ולא רק הם שם. חיפוש נדל"ן באנגליה, מושך אליה היום משקיעים מכל העולם, ששמים את היד על נכס נדל"ן שעוד כמה חודשים מחירו יאמיר, מחירי השכירות שלו יאמירו. הם עושים את עסקת חייהם.

דירות חדשות באנגליה

מעבר לכמויות התיירים הנזקקים למגורים, יש תושבים שגם מחפשים פתרונות דיור. אוניברסיטאות בעלות שם, שמגיעים ללמוד בהם מכל העולם. הביקוש לדיור גבוה מאוד. סטודנטים מחפשים דירה לפחות לארבע שנים. כלומר, הנכס מניב בלי שום דאגה, בלי להתרוצץ ולחפש שוכרים. הם פשוט שם. מחכים שיתפנה משהו.
חשוב לציין כי נדל"ן באנגליה, כולל היום דירות חדשות מניבות. אפשר למצוא דירות שמחירן יכול להתחיל בכ- 250,000 ₪ ועד 1,300,000 ₪. במחיר הזה קשה להסתדר בארץ. מזה כמה שנים נמצאים המחירים במגמת עלייה. המשקיעים יודעים את זה. בכל שנה עולים מחירי השכירות בכ-3%. השקעה בנדל"ן עשויה לייקר את המחירים בכ- 5-10%. זה בדיוק מה שקורה.

מה חשוב לדעת על נדל"ן ביוון? כנסו עכשיו: השקעות נדל"ן ביוון

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב google
גוגל+
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
אימייל

טיפים נוספים​