fbpx

נדל"ן באנגליה או בארה"ב, מה עדיף ?

נדל"ן באנגליה או בארה"ב, מה עדיף ?

england-vs-usa-real-estate

עולם השקעות הנדל"ן המושפע מטרנדים ומגמות, מסיכונים ומאפשרויות לרווחים גבוהים מתשואות מובטחות, מציע היום השקעות נדלן אטרקטיביות ומפתיעות במדינות שונות על פני הגלובוס.

ארצות הברית היא אחת המדינות הטרנדיות ברשימת המדינות האטרקטיביות ביותר עבור השקעות נדלן מניבות רווחים נאים ותשואות גבוהות. אך כטבעם של טרנדים, הם באים וחולפים ואיתם נעים המשקיעים על פני הגלובוס אל עבר היעד הנדל"ני המבטיח הבא.

עם יציבות כלכלית מוכחת מזה שנים רבות ולאור ירידת ערכו של הפאונד הבריטי, הפכה בריטניה ליעד נדל"ני חם ופופולארי ולאחרונה ניתן לראות זינוק במספר העסקאות ובהשקעות נדלן של משקיעים זרים בערים רבות ברחבי הממלכה הבריטית.

אין זה פלא כי לאחרונה הפך הנדל"ן הבריטי לאטרקטיבי במיוחד, מגמה זו נוצרה עקב תנודות פוליטיות ועקב התוכנית ליציאתה של בריטניה מהשוק האירופאי. כאמור מגמות אלו הובילו לירידת ערך הפאונד לעומת השקל. לאור כל זאת מזדרזים היום מביני עניין לחפש ולמצוא השקעות אטרקטיביות בנדל"ן בריטי וזוכים להיות הראשונים לרכוש נכסים במחירים נמוכים יותר שיניבו תשואה נאה וגבוהה שאינה פחותה מכעשרה אחוזים.

השקעה בנדלן באמריקה מול בריטניה

בבואכם לבחון את הכדאיות בהשקעה בנדלן בארה"ב או בנדלן בממלכה הבריטית, מה שחשוב לבחון הוא איכותה של ההשקעה הנדלנ"ית . אם לדוגמא רכשתם דירה בארהב במחיר מצחיק, אבל מסתבר שהדירה נמצאת בפריפריה, בשכונה מוזנחת המאוכלסת באוכלוסיה ממעמד נמוך. אמנם אולי שילמתם מחיר מצחיק אבל בסופו של חשבון, אין וודאות כי העסקה שעשיתם היא אכן טובה. גם הבטחות לניהול הנכס בצורה מיטבית אינן ברות פיקוח מרחוק. משקיעים רבים הרוכשים נכסים על הנייר, וחוסכים את הנסיעה הארוכה הכרוכה בכסף וזמן רב, לעתים מתעשתים מאוחר מדי כאשר הם מגלים כי קנו דירה זולה במקום גרוע שלא תניב את התשואה המצופה.

לכל אלה נוסף תחום חשוב שצריך לקחת בחשבון והוא עניין המיסוי. חשוב וכדאי לדעת כי בארה"ב קיים מיסוי כפול, מס הכנסה של המדינה ומס הכנסה פדראלי. והמשקיע חייב להעסיק רואה חשבון מקומי על מנת שינהל את נכסיו.

בממלכה הבריטית לעומת זאת הסיפור שונה לגמרי. ראשית המרחק הקצר בין ישראל לבריטניה, מאפשר גיחה כמעט ספונטנית לבדיקת כל נכס נדלני להשקעה והסביבה בה הוא נמצא, והקרבה הגיאוגרפית גם היא יתרון גדול. תדרשו לטיסה של חמש שעות לכל היותר על מנת לבקר בנכס ולראות אותו במו עיניכם מכל צדדיו.

שנית, ניתן למצוא באנגליה מגוון רחב של אלטרנטיביות להשקעות יוקרתיות יותר כגון דיור מוגן, שהפכו לטרנד חם ומוביל בתחום השקעות הנדלן בממלכה הבריטית.

ניתן להשקיע גם בדירות לתיירים, שהיום מעדיפים את הדירות החמימות על פני המלונות המנוכרים, בלונדון ובערים הגדולות. ניתן להשקיע גם בדירות לסטודנטים, דירות להשכרה לסטודנטים הן הבטחה לשכירות לטווח ארוך של שלוש וארבע שנים עד גמור הלימודים.

תמריץ נוסף עבור השקעות נדלן באנגליה הוא פטור מוחלט ממס ניתן למשקיעים זרים. מודל זה נקרא HANDS OFF INVESTMENTS והוא מבטיח שקט נפשי למשקיע ללא צורך של התעסקות עם הנכס.

מהן ההשקעות החמות בשוק הנדל"ן האנגלי ?

התרבות באי הבריטי, מעודדת את תושבי אנגליה המבוגרים בגילאי 55 ועד 64, לעבור לגור בדיור מוגן אקסקלוסיבי. אלו הם מלונות בוטיק של חמישה כוכבים שעברו הסבה לדיור מוגן המספקים חיי נוחות זהים וחיי קהילה משותפים לכל דייריהם.

התפוסה הממוצעת היום בדיור המוגן באי הבריטי עומדת על 96% ורשימת ההמתנה ארוכה וגם הביקוש הוא אדיר. מגמה זו הביאה יזמים ומשקעים רבים לפתח השקעות המניבות תשואה קבועה של עשרה אחוזים בשנה עבור המשקיעים, תוך השקעה לא גדולה, הדומה לעלותה של דירה בפריפריה בארה"ב.מדובר על סכום ממוצע של כשמונים אלף פאונד.

רוצים לשמוע על עוד יעד השקעה מעניין? ממליצים לכם לבדוק גם את השוק הפורטוגלי המפתח מאוד בשנים האחרונות, מוזמנים לדבר עם פורטוגל ישראל >>> השקעות נדל"ן בליסבון

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב google
גוגל+
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
אימייל

טיפים נוספים​