מה הפך את אנגליה ליעד הנדלן היציב באירופה ?

מה הפך את אנגליה ליעד הנדלן היציב באירופה ?

england-europe-stable-real-estate

בעולם הגלובלי היום, כשהמסחר המקוון תופס מקום מכובד ביותר בשוק, גם השקעות הנדלן הפכו גלובליות עבור מביני עניין. דוגמא טובה לכך הן השקעות נדלן באנגליה שהביקוש להן גדל ומספרי העסקאות בנדלן הממלכה הבריטית, זינקו באופן משמעותי בקרב משקיעים רבים בישראל ובעולם כולו.

ישראלים רבים שהבינו מזמן את הפוטנציאל הגלום בהשקעות נדלן, הזדרזו ומצאו ערוצים נוספים להשקעה במדינות אירופה. הטרנד העכשווי והחם ביותר היום הוא השקעות נדלן בבריטניה. אין זה סוד כי כיום ניתן לבצע השקעות ורכישות נדלן בבריטניה במחירים נמוכים בהרבה ממחירי הנדלן בארץ וכמובן שהתשואה מנדלן באנגליה גם היא גבוהה הרבה יותר מהתשואה הקיימת בשוק הישראלי.

יתרון נוסף בהשקעות נדלן בבריטניה הוא מגבלת השפה. לעומת ערים מזרח אירופאיות בהן לא תמיד תמצאו בעלי דירות ובניינים דוברי אנגלית, זהו פרט חיוני בעת משא ומתן וגם בעת עריכת חוזי מכירה ושכירויות, באנגליה אין מגבלת שפה, כולם מדברים אנגלית.

באנגליה, בעלי הדירות דוברי אנגלית, שוכרי הדירות דוברים אנגלית וגם חוזי המכירות והשכירות כתובים באנגלית, פרט חשוב זה מקל ביותר בעת רכישת נדלן ,משא ומתן עם לקוחות וגם בעת עריכת חוזים שונים בין אם עבור מכירה או למען השכרת הנכס.

מדוע להשקיע בנדלן באנגליה ?

עולם ההשקעות בנדלן, גם הוא עולם המתנהל על פי טרנדים ומגמות ומושפע מהלך רוח שוק הנדלן. לאחרונה הפכה אנגליה לדבר הבטוח הבא בשוק. אנגליה היא המקום האידיאלי כעת להשקעות בנדלן מאחר והיא מדינה הידועה ביציבותה הכלכלית.

לאחרונה לאור יציאתה הקרובה של אנגליה מהשוק האירופי ותנודות פוליטיות כגון חילופי ראשי ממשלה ועוד, נחלש הפאונד, ונמצא כיום בשפל מול השקל הישראלי, מה שמייצר הזדמנות מצוינת להפקת רווחים גבוהים ביותר בהשקעות נדלן.

מהו יתרון המרחק ?

המרחק בין שדה התעופה בן גוריון לערי אנגליה הגדולות אליהן תרצו לטוס לצורך בחינת נכסים להשקעה, אינו עולה על חמש שעות טיסה. כלומר שתוך זמן קצר יחסית, תוכלו לבקר בנכס אותו אתם מעוניינים לרכוש, וגם לאחר הרכישה אתם במרחק קצר ביותר בכל עת שתרצו לבקר בנכס שלכם, בין אם לצורך פיקוח על שיפוצי הנכס, חתימת חוזי השכרתו של הנכס וכדומה.

מהן הערים המועדפות להשקעה בנדלן בבריטניה ?

בערים רבות באנגליה כגון קמברידג' ולנודון, נרשמו עליות של עשרות אחוזים במחירי נכסים ונדלן בעשור האחרון ועד ערים נוספות הצטרפו לשוק החם של השקעות נדלן באנגליה. הערים המועדפות היום בקרב משקיעי הנדלן בבריטניה הן: השקעות נדל"ן במנצ'סטר, השקעות נדל"ן בלונדון, ניוקאסל , ליברפול ושפילד.

מהם התנאים בהשקעת נדלן בבריטניה ?

הממלכה הבריטית, ידועה כמקום המקבל משקיעים זרים בזרועות פתוחות. משקיעים זרים מקבלים תנאים נפלאים גם בתחום מיסוי על נדלן. אם תרכשו לדוגמא דירת סטודנט או דירה ראשונה לא תדרשו לשלם מס רכישה. עוד פרט שחשוב וכדאי לדעת הוא, כי למשקעים זרים ניתנת האפשרות לקחת משכנתא במימון של עד שבעים אחוזים מערכו של הנכס, כל עוד הנכס הוא נכס שני הנרכש בבריטניה.

מהם הטרנדים החמים בהשקעות נדלן בבריטניה ?

הטרנדים החמים בהשקעות נדלן בבריטניה הם:
השקעות בדירות לתיירים- עקב העובדה כי תיירים רבים מעדיפים היום דירות על פני מלונות.

השקעות בדירות לסטודנטים – קהל גדול ביותר של סטודנטים זקוקים לפתרונות דיור ארוכי טווח של שלוש וארבע שנים לזמן הלימודים.

השקעות ביחידות לדיור מוגן – באנגליה תמצאו פתרונות דיור מוגן אקסקלוסיביים ויוקרתיים לגמלאים בעלי אמצעים המניבים תשואה גבוהה ביותר לאורך זמן.

רוצים לשמוע על עוד יעד השקעה מעניין? ממליצים לכם לבדוק גם את השוק הפורטוגלי המפתח מאוד בשנים האחרונות, מוזמנים לדבר עם פורטוגל ישראל >>> השקעות נדל"ן בפורטוגל

מעוניינים לקרוא על עוד שוק נדל"ן יציב במיוחד? ממליצים להכנס לגרמניה ישראל>>> השקעות נדל"ן בגרמניה

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב google
גוגל+
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
אימייל

טיפים נוספים​