fbpx

חוקי הנדל"ן באנגליה שאתה חייב לדעת

חוקי הנדל"ן באנגליה שאתה חייב לדעת

england-real-estate-laws

רכישת נכסי נדל"ן לצורך השקעה אינה רעיון חדש. יחד עם זאת, לאור המדיניות הממשלתית בישראל, שאינה תמיד מעודדת את המשקיעים להמשיך בפעילותם, ניתן לראות בשנים האחרונות כי רבים בוחרים להשקיע בעסקאות נדל"ן דווקא במדינות זרות. אחת המדינות שמהווה יעד מרכזי להשקעה היא אנגליה. מדובר במדינה בה השפה הרשמית היא אנגלית, מה שבהחלט מקל על ביצוע העסקאות; מדינה קרובה שניתן להגיע אליה תוך שעות ספורות, כך שהנכסים בה נגישים במיוחד עבור המשקיעים הישראלים; וכמובן, מדינה בעלת כלכלה חזקה ויציבה, אשר מצמצמת את הסיכון האפשרי שבהשקעה. היום, ישראלים רבים נהנים מנכסי נדל"ן באנגליה אשר מניבים תשואה יפה ומנוהלים על ידי חברות ניהול מקומיות, ובכך דורשים השקעת זמן מינימלית מבעליהם.

קהלי יעד של השקעות נדל"ן באנגליה

ישנם שני קהלים מרכזיים אשר מהווים יעד עבור השקעות נדל"ן באנגליה. כדאי לאנשים אשר חושבים להשקיע בתחום להכיר אותם, במסגרת העמקת ההיכרות עם השוק לפני הרכישה, על מנת להבין את הפוטנציאל של נכסים אפשריים. קהל היעד הראשון הוא כמובן התיירים. אנגליה מהווה את אחד מיעדי התיירות המרכזיים ביותר באירופה בפרט ובעולם בכלל. כיום, יותר ויותר אנשים מעדיפים להחליף את האירוח בבתי המלון המפוארים בדירות שכורות במרכזי הערים הפופולאריות, כדוגמת לונדון. באופן הזה, מתאפשר להם להתארח במיקומים מרכזיים במחירים נמוכים יותר לעומת בתי המלון, תוך שהם נהנים מחוויה אותנטית יותר. מבחינת המשקיע, מדובר בהשכרה לטווח קצר אשר מאפשרת רווח נאה.

על אף שאנגליה נהנית מקהל עצום של תיירים המגיעים לשטחה מדי שנה, קהל יעד משמעותי נוסף באנגליה הוא דווקא תושבי הקבע, בדגש על אוכלוסיית הסטודנטים. אוכלוסיה זו מתגוררת לעתים קרובות בדירות שכורות, מה שהופך את הערים האנגליות אשר בשטחיהן ממוקמות אוניברסיטאות ליעד אטרקטיבי להשקעה בתחום של נדל"ן באנגליה. בין השאר, ניתן למצוא באנגליה בניינים אשר מיועדים לשימוש כמעונות סטודנטים, אשר מחירי הדירות בהם בדרך כלל נמוכים ונוחים יחסית עבור המשקיעים. מאפיין נוסף של השקעה בדירות לסטודנטים הוא שמדובר לרוב בהשכרה לטווח רחוק, דבר שבהחלט עשוי להוות יתרון עבור מי שמעוניינים להשקיע בנכס שידרוש התעסקות מינימלית.

חוקי נדל"ן באנגליה שחייבים להכיר

אחד הדברים שחשוב לשים עליהם דגש כאשר חושבים לרכוש נכס לצורך השקעה במדינה זרה, הוא החוקים שחלים על משקיעים בנדל"ן, ובפרט על משקיעים זרים, באותה מדינה. באנגליה, באופן יחסי למדינות אחרות, החקיקה דווקא מעודדת השקעה בנדל"ן ומקלה על המשקיעים. כך, לדוגמה, באנגליה אין צורך לשלם מס רכישה כאשר מדובר בדירה ראשונה או בדירת סטודנט. דוגמה נוספת לתנאים המיטיבים הנהוגים במדינה בכל הנוגע למשקיעים בנדל"ן היא המשכנתא: כאשר מדובר בנכס השני שנרכש באנגליה, המשקיעים הזרים יכולים לקבל מימון משכנתא של עד 70%. היבט נוסף שהופך את אנגליה לכה אטרקטיבית הוא העובדה שלישראל אמנת מס עם המדינה האירופית, מה שמקנה לעוסקים בהשקעה באנגליה שקט נפשי בכל הנוגע למיסוי כפול וכדומה.

אין ספק, אם כך, שרכישת נכסים באנגליה מהווה השקעה משתלמת ומניבה במיוחד, ונוחה מאוד עבור קהל המשקיעים הישראלי. יחד עם זאת, חשוב לא לבצע את התהליך לבד ולשכור את שירותיה של חברה ייעודית המתמחה בתחום הנדל"ן באנגליה. השקעה חכמה ונכונה דורשת היכרות מעמיקה עם קהלי היעד, עם הכלכלה המקומית ועם אפשרויות ההשקעה השונות. חברה מקצועית המתמחה בתחום ההשקעה בנדל"ן באנגליה תוכל לסייע בידכם, באמצעות הידע שברשותה, למצוא נכסים אשר עונים על הדרישות שלכם, ממוקמים באזורים הנכונים ומניבים תשואה יפה. בנוסף, היא כמובן תספק לכם את כל המידע הרלוונטי למשקיעים הזרים במדינה.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב google
גוגל+
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
אימייל

טיפים נוספים​