fbpx

השקעות נדל"ן בצפון אנגליה

השקעות נדל"ן בצפון אנגליה

real-estate-investment-north-of-england

לעתים קרובות אנשים שצוברים הון מסוים, מעוניינים להשקיע אותו על מנת שיניב תשואה ויגדל. אחת הדרכים הנפוצות לעשות זאת היא השקעה בנדל"ן, אולם בישראל פעמים רבות השקעה זו אינה משתלמת בשל המדיניות הנהוגה בארץ בכל הנוגע לרכישת נדל"ן להשקעה. מגבלה זו אינה הופכת את ההשקעה בנדל"ן ללא רלוונטית, אלא להפך; היא מובילה רבים לחפש יעדי השקעה אחרים ואטרקטיביים יותר במדינות זרות, ולבצע עסקאות משתלמות במיוחד. כך, מדינות כמו אנגליה הפכו עם השנים ליעד מרכזי להשקעה רווחית ומניבה בנדל"ן.

נדל"ן באנגליה – למה להשקיע דווקא שם?

אחת הכוכבות בתחום ההשקעה בנדל"ן בחו"ל היא ללא ספק אנגליה, ולא בכדי; אכן יש לה יתרונות יחסיים משמעותיים, בעיקר עבור המשקיע הישראלי. מכיוון שמדובר במדינה מערבית מפותחת בעלת כלכלה חזקה ויציבה יחסית, ההשקעה בנדל"ן באנגליה אינה טומנת בחובה סיכון רב עבור המשקיעים, מה שמתאים לרבים מהם. יתרון נוסף ומרכזי הוא היותה של השפה האנגלית השפה הרשמית במדינה זו, מה שבהחלט מקל על הישראלים לערוך בה עסקאות, לעומת מדינות אחרות בהן הבדלי השפות יוצרים לא אחת קשיים משמעותיים. גם המרחק של אנגליה מישראל, אשר מסתכם בטיסה בת שעות בודדות, הופך אותה ליעד אטרקטיבי ונוח במיוחד להשקעה בנדל"ן. אין ספק, אם כן, כי עבור המתעניינים בהשקעה בנדל"ן בחו"ל, מהווה אנגליה אפשרות רלוונטית מאוד.

כיום, אחד האזורים הפופולאריים ביותר להשקעה באנגליה הוא אזור הצפון. כאשר מדובר ברכישת נכסים למטרת השקעה, אזור מתקדם ומתפתח שמושקעים בו משאבים רבים מהווה ללא ספק בחירה טובה. לאור העובדה שממשלת אנגליה משקיעה משאבים אדירים לצורך פיתוח הצפון, בהחלט מדובר באזור שכדאי להתעניין בו. בין היתר, מושקעים סכומי כסף משמעותיים בתחבורה הציבורית באזור הצפון, אליו וממנו; מוקצים מיליארדי פאונד לטובת פיתוח תחום החינוך, והשקעה בבתי הספר ובאוניברסיטאות; וכן כמה מיליארדי פאונד נוספים מושקעים בפיתוח מגוון פרויקטים נוספים בערים באזור הצפון. כל אלה הופכים את צפון אנגליה לאזור מתפתח שצובר יתרונות יחסיים לא מעטים, /ללא ספק הופכים אותו לאטרקטיבי במיוחד עבור ישראלים המתעניינים בהשקעה בנדל"ן בחו"ל בכלל, ובאנגליה בפרט.

הערים המועדפות על משקיעי נדל"ן באנגליה

עם הפיכתה של אנגליה ליעד מרכזי להשקעה בנדל"ן, הפכו כמה מערי הצפון לפופולאריות במיוחד, כל אחת מסיבותיה שלה. מנצ'סטר, למשל, ממוקמת בצפון מערב אנגליה, ונחשבת לאחת המרכזיות במדינה. היא מושכת תיירים רבים ואף מקומיים לאור התרבות המפותחת בה, שבאה לידי ביטוי בעיקר בתחומי המוזיקה והאמנות, וכמובן, בשל קבוצת הכדורגל המפורסמת של העיר, הנושאת את שמה. על כן רבים בוחרים לבצע השקעות נדל"ן במנצ'סטר. עיר נוספת שמשקיעים רבים בוחרים לרכוש בה נכסים היא שפילד, השוכנת במכון יורקשייר אשר בצפון המדינה. שפילד היא אחת הערים הגדולות באנגליה; ככזו, ממוקמות בשטחה שתי אוניברסיטאות מהטובות ביותר באנגליה, אשר אחת מהן, אוניברסיטת שפילד, אף מככבת לעתים קרובות ברשימת 100 האוניברסיטאות המובילות בעולם. כמו כן, מהווה העיר מרכז תרבותי ותעשייתי, ומכילה אפילו שטחים כפריים המהווים אטרקציה תיירותית.

השקעות נדל"ן באנגליה מהוות אם כך אפשרות מעניינת ומשתלמת עבור משקיעים. יחד עם זאת, ככל תחום, דורשת ההשקעה היכרות מעמיקה עם הכלכלה המקומית ועם מאפיינים נוספים של האזור, מה שלעתים קרובות, באופן הגיוני, חסר למשקיעים הישראלים. לכן, מומלץ לשכור את שירותיה של חברה המתמחה בתחום של נדל"ן באנגליה על מנת להשקיע בחכמה. חברות העוסקות בתחום מסוגלות לסייע בידכם למצוא נכסים שמתאימים בדיוק לצרכים שלכם, וכמובן, כאלה המניבים תשואה משתלמת במיוחד. באופן הזה, תוכלו לחסוך זמן יקר ולבצע את העסקה המתאימה לכם ביותר.

מעוניינים לקבל מידע על השקעות נדל"ן בגרמניה?, כנסו>>> השקעות נדל"ן בגרמניה

מעוניינים לקבל מידע על השקעות נדל"ן בפורטוגל?, כנסו לכאן: השקעות נדל"ן בפורטוגל

 

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב google
גוגל+
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
אימייל

טיפים נוספים​