fbpx

השקעות נדל"ן בבתי אבות באנגליה

השקעות נדל"ן בבתי אבות באנגליה

senior-citizens-real-estate-in-england

אפיק השקעות שבו אין סיכוי להפסיד משהו, הוא השקעות נדל"ן בבתי אבות באנגליה. בבתי אבות. בארץ עוד לא אימצו את המודל הזה, אבל הוא מאוד כדאי ורווחי למשקיעים באנגליה. בארץ שלנו דיור מוגן וגם קשישים יש לומר, לא מקבלים את תשומת הלב שמגיעה להם. אבל באנגליה של היום אנשים המגיעים לגיל השלישי, בני 65 ומעלה שוכרים דירות בבתי אבות ודיור מוגן המלאים עד אפס מקום, עם צפי של ביקוש ל-40,000 יחידות דיור נוספות עד שנת 2021.
זה אומר רק דבר אחד. השקעות כדאיות הן בוודאי לא רק במבני תעשייה או בדירות למגורים. השקעה כמה היא איפה שמרוויחים, איפה שיש ביקוש לנכסים שלך ובאנגליה אין דבר יותר מבוקש מבתי אבות. בני הגיל השלישי שוכרים דירות בבתי אבות, זוכים לקבל מעטפת שירותים מפנקת, רפואית וחברתית ברמה של 5 כוכבים. זאת אומרת שאם אתם משקיעים בדירה כזו, אתם בטופ של הביקוש לדירות לגיל הזהב.

כמה מרוויחים בהשקעה בבתי אבות באנגליה?

הביקוש הגדול לדירות בבתי אבות, יצר אפיק פופולרי מאוד של השקעות נדל"ן בבתי אבות באנגליה והוא מוביל את השוק הזה עם מחירים אטרקטיביים מאוד. זהו רווח עצום לחברות ניהול הדירות וגם למשקיעים. התפוסה של הדיירים בבתי האבות באנגליה, בכל מקום יש לומר, עומדת על כ-94%. מדובר על רווח של יותר מ-30% וזה נתון שלא קיים בשום השקעה אחרת. ההשקעה, יחסית לרווח היא נמוכה והתשואות בחוזה הן כ-10%.
הדירות בבתי האבות נרשמים בטאבו על שם המשקיעים ושייכות להם המשקיע לא צריך לתחזק את הדירה ולא להתאמץ כלל.. חברת הניהול מטעם היזם היא זו שמנהלת את התחזוקה, הביטוח, השירות וכל מערכת הגבייה ועוד. במקרה של קניית דירה לא מאוכלסת, ממשיך המשקיע לקבל שכר דירה מהיזם. אפר גם למכור את הנכס.

איך הפך הברקזיט להזדמנות?

הברקזיט – היפרדות אנגליה מהאיחוד האירופי, גרמה לטלטלה בשוק הנדל"ן. המחירים ירדו כמו גם ערך הלירה שטרלינג. היום השקל יותר יציב וחזק ממנה ולכן זה הזמן להשקיע את השקלים בשטרלינג. מחירי הנדל"ן ירדו, לא בגלל שהברקזיט רע לאנגליה, אלא משום שזהו מהלך קיצוני שעלול לגרום לכל מדינה לסוג של זעזוע, בשל חוסר האונים שנוצר. אבל היא מתחילה להתאושש. המחירים מתחילים לענות ומשקיעים מכל העולם, כבר עושים את עסקת חייהם.
אנגליה טובה למשקיעים הזרים ומקבלת אותם בזרועות פתוחות. הנושא מבוקר באופן סדיר כולל הטבות למשקיעים מהונג-קונג, סין, ישראל ועוד. השקעות נדל"ן בבתי אבות באנגליה הם הדבר הכיח חם היום בתחום ההשקעות באירופה.
תמורת סכום של כ- 325,000 ₪ אפשר לקבל רבעון של שכר דירה מכובד. הוא עובר ישירות לחשבון הבנק של בעלי יחידת הדיור המוגן. זוהי בעצם העסקה הכי כדאית והכי נוחה, גם בגלל הביקוש ליחידות דיור בבתי אבות, וגם בגלל שלא צריך לטרוח סביב הנכס. לא מדובר בדירה למגורים, שכל פעם צריך למצוא לה שוכר אחר, להתעסק עם חוזים ועם דיירים אחרים כל פעם. פה מדובר על משהו יציב וקבוע, עם אנשים שמשלמים בזמן.

מה קורה לנכסי הנדל"ן באנגליה בשנים האחרונות?

בעשור האחרון נרשמו בעשור האחרון עליות של עשרות אחוזים במחירי הנדל"ן. יש ביקוש גבוה לדירות דיור מוגן במסגרת השקעות נדל"ן בבתי אבות באנגליה. בערים מסוימות יש רווח פוטנציאלי ברור. בין אם מדובר בדירות בדיור מוגן או בנכסים אחרים, הברקזיט שהוריד מחירים, יצר הזדמנות חד פעמית למשקיעים והם יודעים זאת. גם מישראל משקיעים באנגליה.
הטרנד הכי חם הוא כאמור דירות הדיור המוגן. זוהי המגמה הכי אטרקטיבית היום בעולם הנדל"ן. בני גיל הזהב של אנגליה רוצים דיור אקסלוסיבי ומקבלים אותו. השקעה במיזמים של דיור מוגן, מאפשרת כאמור, תשואות שנתיות גבוהות לצד עליית ערך הנכס והביטחון בסוג ההשקעה הזו.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב google
גוגל+
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
אימייל

טיפים נוספים​