fbpx

השקעות נדל"ן בבלקפול

השקעות נדל"ן בבלקפול

blackpool-real-estate-investment

בלקפול היא עיירת נופש מבוקשת בצפון אנגליה. השקעות נדל"ן בבלקפול, הם הדבר הכי חם היום. מדובר על רצועת חוף עם טיילת תוססת, אטרקציות משפחתיות ומקומות בילוי כמו פרארקים של מים ושעשועים, המושכים אל המקום משקיעים רבים. יש ביקוש רב למגורים במקום מצד זוגות צעירים ומשפחות עם ילדים.
הסיבה שבגללה הפכה צפון לונדון למקום הכי מבוקש בקרב המשקיעים, הם תוכניות הפיתוח אותם הולכת לבצע הממשלה, בהיקף שלא נראה דוגמתו עד היום. מדובר על השקעה של 13 מיליארד פאונד שהולכים לפיתוח של תחבורה מהירה, פרוייקט שיחבר אל בלקפול את הרכבת מלונדון, מה שיהפוך אותה לרחוקה ממנה בכמה דקות, ובכל זאת מחירי הבתים למי שרוכש אותם כרגע הם רבע ממחירי הבתים בלונדון.
בנוסף מתכננת הממשלה הקמה של בתי ספר ואוניברסיטאות. ו- 3.4 מיליארד פאונד לפיתוח של פרויקטים מקומיים.
כל אלה יעשו לעיר בלקפול, את מה שקרה לנווה צדק. בשולי שוק הכרמל, מתחת לאף של כולם, הפכה הקרקע לאחת מהמבוקשות והנדירות באזור המרכז. זה יקרה גם לבלקפול.

למה להשקיע בצפון אנגליה

אנגליה וגם צפון אנגליה, היא יעד מבוקש מאוד לתיירים. זה אומר שאם אתם רוכשים בה דירה, היא לא תישאר ריקה. רוב התיירים היום, גילו את הדירות להשכרה והם לא פוקדים את בתי המלון כמו בעבר. מלבד זאת יש בבלקפול כמה אוניברסיטאות, וסטודנטים הרי צריכים לגור באיזה שהוא מקום. כך שהסיכוי שהדירה שרכשתם תישאר ריקה הוא כמעט אפסי.
לצד זה, תוסיפו את הברקזיט שהוריד את מחירי הנדל"ן באנגליה, שגרמה למשקיעים מכל העולם להגיע אליה ולרכוש נכסי נדל"ן. ויש גם השקעות נדל"ן בבלקפול. וגם של משקיעים מישראל. הכלכלה החזקה יחד עם האזור הנפלא של בלקפול, הפכו אותה להשקעת נדל"ן מבוקשת.
צפון אנגליה במיקום של בלקפול, הוא אזור שמתפתח בקצב מהיר והיום אפשר למצוא בו נכסים משתלמים ושווים. כאמור לא מדובר רק בתיירים, אלא גם בסטודנטים.

מידע על בלקפול

בלקפול היא כאמור עיר חוף ועיר הבירה של לנקשייר. היא רשות שמתקיימת באופן עצמאי היא שוכנת בחוף הצפון מערבי, ומהווה היום יעד מעולה כחלק מתחום השקעות נדל"ן באנגליה. עד ימי הביניים היא הייתה עיירה קטנה. במשך הזמן היא גדלה ותעשיית התיירות התפתחה בה מאוד. נסללו בה מסילות וכבישים, והתושבים ראו בה עיר נופש. היום היא מלאה בבתי מלון ובאטרקציות הסוחפות לאזור כמויות של תיירים. כולם צריכים דירות להשכרה. מקו החוף שלה, אפשר לראות את המבנים העתיקים מהתקופה הוויקטוריאנית, הפארקים הגדולים אצטדיון דרך בלומפילד ועוד.
זוהי עיר שמשקיעים זריזים, כבר שמו עליה עין בגלל המחירים הנמוכים כרגע, עד שהם יאמירו והם יאמירו.
דירות באזור יניבו השקעה גבוהה וחכמה. תמיד מחפשים מקום לשכור בבלקפול. אם אתם רוצים להשקיע ביעד הכי חם היום באנגליה, זה בהחלט בצפון.
השקעות נדל"ן בבלקפול, עושים עכשיו על רקע הברקזיט שגרם לירידת מחירי הנדל"ן. משקיעים יודעים את זה והם מגיעים למקום ולא רק מישראל כדי לעשות עסקים.

בלקפול עכשיו במחירים נמוכים

הברקזיט גרם בהחלט לירידת מחירי נכסי הנדל"ן בכל אנגליה. אבל אם במרכז הוא ירד, בפרברים הוא יורד יותר, ולכן מחירי הנדל"ן עכשיו בבלקפול הם במספרים שהיו רק ב-2007, אחרי משבר הסאב פריים שגרם לירידת מחירים עולמית. אנגליה כל כך קרובה לארץ. במרחק של 5 שעות תוכלו להגיע, לראות ולקנות. לערוך השוואות מחירים, לקבל חוות דעת ולהתייעץ עם אנשי מקצוע. השקעות נדל"ן בבלקפול זמינות ונגישות למשקיעים זריזים.

רוצים לשמוע על עוד יעד השקעות נהדר באירופה? אנחנו ממליצים לכם לבחון את העיר פורטו שבפורטוגל, ממליצים לכם לפנות חברת פורטוגל ישראל בנושא>> השקעות נדל"ן בפורטו

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב google
גוגל+
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
אימייל

טיפים נוספים​