fbpx

השקעות נדל"ן באנגליה – 15 טיפים ויתרונות

השקעות נדל"ן באנגליה – 15 טיפים ויתרונות

15-tips-on-england-real-estate

1. מהי הזדמנות נדל"ן?

הזדמנויות נדל"ן נמצאות בטווח שלנו כל הזמן, ועכשיו גם מעבר לים. ברוב המקרים דרוש חוש או ניסיון להבין מהי הזדמנות של ממש. באופן כללי אפשר לומר כי הזדמנות כזו חייבת להניב תשואה יותר גבוהה מהמקובל בשוק, כאשר המשקיע לא לוקח סיכונים מיותרים. הזדמנויות נדל"ן יש בכל מיני ערוצים בארץ וגם בחו"ל. השקעות נדל"ן באנגליה, הם הדבר הכי חם היום באירופה.

2. לזהות את ההזדמנות בזמן אמת

אחד הדברים הכי חשובים זה לזהות את הזדמנות בזמן אמת. להצליח לראות את התמונה השלמה ולהבין מה קורה. זה יכול להיות מש מתחת לאף שלנו, אבל אם תשומת הלב שלנו מופנית למקום אחר, נפספס את ההזדמנות. גם אם יש לנו את ההון הרצוי להשקעה, אנו צריכים להיות מצויים בענף, קשובים ומעודכנים באשר למידע. לקרוא מאמרים על נדל"ן על מגמות. היום כולם מדברים על אנגליה. משקיעים ישראלים רבים כבר הבינו שהברקזיט שינה את שוק הנדל"ן ויש שם היום המון הזדמנויות נדל"ן נדירות ומשקיעים מכל העולם זורמים לשם, לכן יש היום השקעות נדל"ן באנגליה מהמוצלחות ביותר עבור המשקיעים.

3. להיעזר באנשי מקצוע

אם אתם לא מהתחום ואתם משקיעים חדשים, חובה להיעזר לצורך השקעות נדל"ן באנגליה, באנשי מקצוע שידעו לכוון אתכם למדינות, לערים ולנכסים המתאימים. הידע הזה שווה הרבה כסף. מלבדו, אתם יכולים ללמד את עצמכם את התחום, לגלוש ברשת לחפש מידע, לקרוא את מדורי הנדל"ן ולהסיק מסקנות. בין השורות של ידיעות על מיסוי מקרקעין, ידיעות פיננסיות ורשויות מקומיות, תוכלו לגלות תוכניות עתידיות של פיתוח נדל"ן. כאשר מדובר למשל במדינה כמו אנגליה, תמצאו את המידע הזה בעיתונות המקומית. בהשקעה בנדל"ן חשוב מאוד להתקדם תוך כדי אימות הפרטים והנתונים שיש לכם. לבצע בדיקות מקדימות ולוודא שהמידע נכון ואמין. אם הצלחתם לאמת זאת, תוכלו להתקדם.

4. הברקזיט – ירידת מחירים שיצרה הזדמנות

מאז שהעולם הפך לכפר גלובאלי, הישראלים כמו כל אנשי העולם הגדול, רוצים להתנסות בכל דבר. השקעות נדל"ן באנגליה ובחו"ל בכלל, הן לא רק מגמה בארץ, כל העולם משקיע בחו"ל. אנשים מגיעים מכל אירופה להשקיע באנגליה ובמקומות נוספים. הברקזיט הפך את זה להזדמנות של ממש. בבירת אנגליה נרשמו צניחות מחירים של יותר מ-100,000 אלף ליש"ט. אם ניקח לדוגמה את לונדון, שהיא תמיד בראש עליות מחירי הנדל"ן. אחרי הברקזיט צנחו בה המחירים בכ-15%.

5. הלירה שטרלינג חלשה והשקל חזק

אחד היתרונות הכי בולטים ברכישת נדל"ן באנגליה הוא כלכלי טהור. המטבע הבריטי חלש היום מהשקל, ולכן זהו זמן טוב להשקיע במדינה. השקעה בנכס האחרון תניב לכם תשואה גבוהה עם פוטנציאל רווחי גדול. אין ספק כי בישראל לא תוכלו להשקיע בנדל"ן ולשאת רווחים כמו בהשקעה באנגליה. זוהי אופציית השקעה אטרקטיבית במיוחד.

6. מחירי הנכסים יורדים ואתם מרוויחים

באחת מסוכנויות הנדל"ן הכי ידועות וגדולות באנגליה החלו לזרום נתונים מפתיעים. בית ממוצע למשל ברובע וואנדסוורת' שכולל את השכונות הנחשבות בלהאם, פוטני וקלפהאם ירדו מחירי הנכסים בכ-100,000 ליש"ט. זה הרבה כסף. ברחבי הבירה כולה אחרי הברקזיט צנחו המחירים בכ-2.6% בירידה תלולה שנמשכת כבר כמה חודשים. זו מזכירה את השפל שהיה באוגוסט 2009 במשבר האשראי הבנקאי. אחרי וואנדסוורת', דווח על ירידת מחירים גם ברובעים אחרים. בסאות'וורק בדרום לונדון, איזלינגטון בצפון העיר. הרובעים שעל גדות התמזה עברו פיתוח מוגבר, אבל שוק הדירות בעלות של מיליון לירות שטרלינג נותר מצומצם.

7. קונים בזול מוכרים ביוקר- השקעות נדל"ן באנגליה

זה בדיוק המצב שמשקיעים חדי עין מזהים. צניחת מחירים, רכישה מידית של נדל"ן זול במחיר שלא היה כמותו, לפני שהמחירים עולים. זה תמיד מה שקורה. האזור בצפון מערב אנגליה כבר מתחיל להתאושש. אזור מנצ'סטר מראה עליה של 4.3% במחירי הנדל"ו ובמחוז מרסיסייד כבר הייתה עלייה של 8%.

8. חמש שעות טיסה ויש לך נכס באנגליה

כאשר חושבים על השקעה בנכס נדל"ן בחו"ל, יש משמעות למרחק. השקעות נדל"ן באנגליה מבוקשות כי אנגליה אטרקטיבית מהבחינה הזו, משום שהיא יעד השקעה יחסית קרוב. מדובר בסה"כ בחמש שעות טיסה. כלומר אתם ממש קרובים ליעד שלכם- רכישת נדל"ן באנגליה.

9. חושבים על השקעות בחו"ל? תחשבו אנגליה

באנגליה יש הרבה מאוד רובעים בהם "נרדמו" המחירים והתעוררו המשקיעים הנוהרים לאנגליה ורוכשים נדל"ן. בעיקר אחרי הצהרות של מומחים. אלה מתראיינים בכל כלי תקשורת אפשרי וטוענים, כי אנגליה הולכת להפוך דווקא בגלל הברקזיט, למרכז השקעות עולמי.
אזורי ההשקעה החמים שכדאי לכם לשים עליהם עין הם השקעות נדל"ן בלונדון, שפילד, השקעות נדל"ן במנצ'סטר, ניוקאסל וליברפול. בין שנת 2008 ל- 2018 היו עליות מחירים מרשימות במחירי הנכסים באנגליה. זה מעיד על ביקוש ואפשרות גבוהים לרווח ברכישת נדל"ן אם בהשכרה ואם במכירה.

10. אנגליה מחבקת את המשקיעים

יש הרבה מדינות בעולם שמקשות מאוד על משקיעים זרים. אנגליה היא בדיוק ההיפך. היא מקבלת בזרועות פתוחות את המשקיעים וזה בא לידי ביטוי גם במיסוי. על דירה ראשונה לא משלמים מס רכישה. משקיעים יכולים גם לקבל משכנתא במימון של עד 70% מערך הנכס, זו אחת הסיבות לכך שמשקיעים מחפשים השקעות נדל"ן באנגליה.

11. האם לקנות נכס בצפון אנגליה?

יש היום הזדמנויות נדל"ן במנצ'סטר, ליברפול, שפילד, לידס ועוד ערים בצפון אנגליה. הם הלהיט הכי גדול של המשקיעים הישראלים ובצדק. היום עוד אפשר למצוא במקומות הללו נכסים במחירים נמוכים, אשר במשך הזמן התשואה שלהם תהיה כמו מחירי השכירות והמכירה של נכסים במרכז אנגליה.

12. יש באנגליה המון סטודנטים שמחפשים דירה להשכרה

כדאיות רכישת נכס באנגליה או בכל מקום אחר בעולם, קשורה לביקוש. אם כך אפשר לומר כי אנגליה היא גם אחת המדינות עם הכי הרבה תיירים וגם יש בה קהיליית סטודנטים עצומה. הם מחפשים דירות להשכרה ולכן אם אתם רוכשים דירה, אחרי יום היא כבר תהיה מושכרת לכל תקופת הלימודים. טיפ חשוב למשקיעים הוא, שיש לרכוש נכס בקרבת מוסדות לימוד ואוניברסיטאות. יש באנגליה ערים בהם יש בניינים של מעונות לסטודנטים, אם אתם רוכשים שם דירה, אתם מסודרים.

13. בדקו את הנכס בעצמכם

כאשר מדובר בנכס מומלץ, דאגו לבדוק בעצמכם את האזור, את המידע שמוסרים לכם. לנקות את המידע מאינטרסים ולהישאר עם המידע הנכון והאמין. קבלו גם מידע וחוות דעת על סוכנות התיווך אתה יצרם קשר.

14. קונים דירה ומשכירים לתיירים

בקהילת התיירים באנגליה שהיא מהגדולות בעולם, מסתמנת מגמה של ביקוש להשכרת דירות בזמן חופשה באנגליה בעדיפות על בתי מלון. זהו נתיב השקעה רווחי ונכון, השקעות נדל"ן באנגליה לדירות עבור תיירים, השכרות לזמן קצר מאפשרות לכם רווח גדול ולתיירים הזדמנות לשכור דירה במחיר נמוך משהייה בבית מלון. באנגליה לא מעט דירות חדשות למכירה במחירים מאוד אטרקטיביים. גם עם 250,000 ₪ תוכלו לרכוש נכס. מה שבארץ לא יכול להתקיים בכלל. דמי השכירות עולים בכ-3% מדי שנה. באזורים מסוימים יש עלייה של מחירי שכירות בשיעור של בין 5-10%.

15. התקשרות עם סוכנות אמינה

בכל מה שקשור להשקעות לכל אחד יש את האינטרס שלו. שמרו על שלכם. כאשר אתם מתקשרים עם סוכנות נדל"ן בעיקר באנגליה, דאגו ללמוד אותה. לבחון את ההשקעות הקודמות שלה, חוות דעת עליה והמלצות של משקיעים. גלשו ברשת, בצעו תחקיר והשקיעו בתבונה.

 

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב google
גוגל+
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
אימייל

טיפים נוספים​